.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمامي نمايندگان فعلي گيلان تائيد شدند
از مجموع ‪ ۲۹۲‬نفر نامزد ثبت نامي درگيلان ‪ ۱۱‬نفر مدرك تحصيلي درخواست شده راارايه ندادند، ‪ ۱۴‬نفر به فرمانداري‌ها اعلام انصراف كردند و ‪ ۶۷‬نفر هم مشمول عدم احراز شدند

قائم مقام و سخنگوي هيات نظارت استان گيلان گفت: نتايج بررسي صلاحيت نامزدهاي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي توسط هيات نظارت استان گيلان به فرمانداري‌هاي اين استان اعلام شده است.

"حسين كربلايي" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: از مجموع ‪ ۲۹۲‬نفر نامزدهايي كه ثبت نام كرده بودند، ‪ ۱۱‬نفر از اين افراد مدرك تحصيلي درخواست شده ارايه ندادند، ‪ ۱۴‬نفر به فرمانداري‌ها اعلام انصراف كردند و ‪ ۶۷‬نفر هم مشمول عدم احراز شدند.

وي خاطرنشان كرد: ‪ ۵۰‬نفرازافرادي كه صلاحيت آنان احراز نشده است، كساني هستند كه به دليل زندگي در خارج از استان شناخت كافي از آنان به دست نيامد.

كربلايي گفت: از ‪ ۲۰۰‬نفر باقيمانده، ‪ ۱۱۰‬نفر، كه شامل ‪ ۵۵‬درصد ثبت نام شده‌ها مي‌شوند تاييد صلاحيت شدند.

وي افزود: ‪ ۹۰‬نفر از نامزدها نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استان گيلان نيز رد صلاحيت شدند.

وي شايعه رد صلاحيت برخي از نمايندگان فعلي مجلس در استان گيلان را رد كرد و افزود: هيچ يك از نمايندگان فعلي مجلس شوراي اسلامي استان در ليست رد صلاحيت شده‌ها نيستند ولي نمايندگاني از دوره‌هاي پنجم و ششم كه قبلا هم رد صلاحيت شده بودند در بين رد صلاحيت شده‌ها ديده مي‌شوند.

سخنگوي هيات نظارت استان گيلان از كليه رد صلاحيت شده‌ها و يا افرادي كه صلاحيت آنها به هر دليل محرز نشده است خواست تا براي به دست آوردن شناخت بيشتري از آنان مدارك خود را در روزهاي پانزدهم و شانزدهم بهمن ماه به هيات مستقر در استانداري گيلان ارايه دهند و يا اگر شكايتي دارند به شوراي نگهبان و هيات مركزي نظارت اعلام كنند.

وي همچنين به مردم استان گيلان توصيه كرد شناخت خود را نسبت به نامزدهاي تاييد صلاحيت شده افزايش دهند تا از بين آنان افراد اصلح و شايسته را انتخاب و روانه مجلس كنند

استان گيلان در مجلس شوراي اسلامي داراي ‪ ۱۳‬كرسي نمايندگي است كه ‪ ۳‬كرسي آن متعلق به شهرستان رشت مركز استان مي‌باشد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نیارام 17 بهمن 1386
90نفر رد صلاحیت شدگان از کدام جناح یا طیفی بود هاند . بهتر است در این رابطه نیز آقای کربلایی اظهار نظر میکردند . در ضمن چند در صد از این رد صلاحیت شدگان بدلایل دیگر از قبیل اخلاقی و یا غیره رد صلاحیت شده اند که کمکی به تحلیل صحیح خواهد کرد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.